Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizyanü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca davranış ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yapmak sinein en münteşir kullanılan dijital pazarlama kanallarının ilimlı meşruhatını zirda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en yıprak ve en elleme malum dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu münasebet noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak sinein sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri başlangıçarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine bağlantılar ve fen özetler ya da iş özetleri hakkında malumat sineerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek alegori açılmasını ve okunmasını tedariklemek sinein kırat arz etmek eleştiri örutubet taşır. Kişiye özel sineerik ve taalluk çekici teklifler katılımı tasarruf etmek dair çok maslahate yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve taalluk çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir abra inşa etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en çelimlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Meze ve taharri sinein videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem de B2C tüketicileri satın kurum kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Video pazarlama bellik ayrımındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C sineerik pazarlama stratejilerinin yıllardır bucak taşı konumunda. Video benimsemek, derunğinizi henüz şu denli insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü cenah sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet isteklendirme edin. Videolarınız kısaca ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu taalluk çekici şekilde arz etmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, belirli bir uğur kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız rabıtalantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Facebook hala dünyanın en büyük sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B kameraları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile rabıtalantı inşa etmek sinein harika bir arazi. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı sineerik türlerine malik olsa da tümü nispeten videoteyp/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle sineerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden nite yaymak istediğinizi her zaman nazar önünde bulundurun ve buna göre tertip örgün. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği sinein, pazarlamacılar var olan her platformdan en elleme şekilde yararlanmak sinein dijital pazarlama taktiklerini sürekli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz şu denli canlı kullanıcıya malik. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde kısaca mesaj, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Ama sosyal medyada başüstüneğu üzere mesajlar kısaca ve öz olursa hatırlı hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sadece dayanıklı sineermiş kısaca mesaj hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif sineerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli taalluk çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, derunğiniz uğur kitlenizin lakinç ve taalluk düzlükı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme sinein kırat sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, malumat görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital vardiya kartları üzere sineerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm sineeriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylece, kontrol sonuçlarında henüz etkili sıralarda ve henüz kesif görülür, derunğinize yoğunluk arkaışı sağlanır. İyi SEO hatimeları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna vabestedır. Web derunğinizde elleme boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz şu denli sözcükten oluşan ifadeler) giymek SEO’nuzu henüz elleme hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme dair henüz etkili hatimelar sağlar. Ali itibarlı üçüncü cenah sayfalardan uzvi bağlantılar soldurmak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir öbür yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir bağlantıya gelen her tıklama sinein ödeme örgülır. Taharri motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin sineerik sıkıntısızışlarında fonlenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), büyük ağırlık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve rabıtalantı göstermesi sinein kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk münasebet noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çhileışmasıyla tanıtabilir. Antrparantez web sitenizi kontrol motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tenasüpını (henüz şu denli tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.