Kökleşik olarak demografik bilgilere bakarak kuruluşlmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak kucakin Google Analitik platformunun site analizleri kucakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izleme kimliğini sitenize koymak yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, iş, gelir ve ilgi alanları kabil değişçilikkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların işçilikletmeniz kucakin farklı değerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En muteber olan müşterilerden kalkışmak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok yarar sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylece müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde bulmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En koca etkinliği, normal maliyette yapma zorunluluğu bir şirket kucakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı takas nitekim akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde mevzi meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin geçmiş plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya sarrafiyeladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde değişçilikti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle birlikte bundan sonra “ne istersem onu kırmızıırım” dönemi sarrafiyeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç esas nöbetçi büyük rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı.
▬ Bilim ve haberleşme teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına değinme iş süreçlerini değişçiliktirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala kabil oldu.